Zapraszamy do lektury pierwszego z dwóch raportów powstałych w 2023 z udziałem KIPA, opisujących stan i wyzwania polskiego rynku audiowizualnego
Szukasz pieniędzy na swoje projekty i działania twórcze? Część naborów została zamknięta 30 listopada, ale wciąż można zawalczyć o niektóre środki z programów ministerialnych!
Wydarzenie było odpowiedzią na potrzeby sektorów kultury i kreatywnych dotyczących pytań i problemów związanych z finansowaniem sektorów kultury i kreatywnych. Rozpatrywano także szanse i zagrożenia związane z finasowaniem
Wnioski należy składać w terminie od 15 listopada do 15 grudnia 2023 roku
IWP oraz Google Poland rozpoczynają kolejny etap działań zmierzających do pogłębienia współpracy polskich wydawców prasy z firmą Google
„O poziom edukacji artystycznej należy dbać od najmłodszych lat, bo to kształtuje rynek przyszłych twórców, konsumentów i odbiorców sektora kultury”