Igrzyska Olimpijskie w Tokio, Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions, tygodnie mody męskiej, produkcje filmowe, festiwale – pandemia zbiera ogromne żniwo w sektorze kultury, sportu, mody i reklamy
Zdrowych, spokojnych, pełnych nadziei i optymizmu świąt Wielkanocnych życzy Stowarzyszenie Kreatywna Polska
Nauczanie zdalne, które obowiązuje od 25 marca z powodu zamknięcia szkół, przełożyło się na ogromną liczbę odwiedzin serwisów edukacyjnych.
4 kwietnia br. na platformie Player.pl odbyła się seria internetowych koncertów zorganizowanych w ramach akcji #koncertdlabohaterów.
Gildia Reżyserów Polskich apeluje do nadawców telewizji publicznej i prywatnych, by w okresie paraliżu sektora filmowego emitowali priorytetowo polskie filmy oraz autorskie programy telewizyjne.
W przeciwieństwie do platform VOD, festiwalowe filmy będzie można zobaczyć jedynie podczas seansów określonych w harmonogramie pokazów, dostępnych na terenie Polski.